Feedback Vista College GIPS Project 01

 





Esmee over het GIPS Project.

Hoeveel sterren geef jij het GIPS Project?

★★★★★

 

Wat is je het meeste bijgebleven van het GIPS Project?

De verhalen van de mensen, de assistentiehond Ivy en hoe het is om in een rolstoel te zitten. Maar als ik heel eerlijk ben, eigenlijk alles.


De verhalen van Annet en Jenny vond ik heftig. De situatie van Jenny herken ik omdat mijn oma dezelfde handicap had. Annet heeft dezelfde handicap als mijn buurman.

 

Wat heb je geleerd van het GIPS Project?

Dat je moet genieten van de kleine dingen in het leven.


Wat neem je mee voor jezelf (bijvoorbeeld privé, stage)?

Dat je moet genieten van de kleine dingen in het leven en dat je sommige handicaps zomaar ineens kunt krijgen.

 

Vind jij dat we het GIPS project weer zouden moeten organiseren voor de nieuwe studenten?

★★★★★

Ik vond het een heel leuk en interessant project.

Het is leerzaam en je kunt je beter inleven over hoe het is om een beperking te hebben.

 

© GIPS Spelen & Leren 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Schooljaarverslag 2021-2022

Pilot opdracht BS 't Kirkeveldsje

Hoe ziet een schoolbezoek van Spelen en Leren eruit?